Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_9728

Luxusní resort One & Only Reethi Rah

Když jsem nastoupila do luxusní lodi, která nás měla odvézt na resort One & Only, věděla jsem, že se mám na co těšit. Kožené sedačky, vlastní magazín a obsluha, která by vám splnila každičké přání. To vše na mě udělalo takový dojem, že jsem se cítila jako princezna.

Na mole na nás čekal uvítací výbor, kdy jeden člen rozezníval velký gong, čímž můj pocit ala princezna ještě zesílil. One & Only investoval hodně peněz do ostrova Reethi Rah. Tři čtvrtiny ostrova byly vybudovány a zbývající malá část původního ostrova tvoří současné křivky pláží.

Jen tak pro zajímavost, Ostrov Reethi Rah byl přeměněn do tvaru jakési chobotnice a nabízí tak 6 km dlouhé pobřeží s 12 plážemi. Celkově se zde nachází 130 vilek, z nichž 32 je nad vodou.

Oběd jsem si vychutnala v restauraci na pláži. Když jsem si vyžádala obědové menu, postavili přede mě jakýsi obří stojan známý z českých hospod a restaurací jako lákadlo na polední menu. Po dlouhém rozhodování jsem si vybrala úlovek dne s pečenou bramborou a grilovanou zeleninou. Souhra barevných kombinací modré a bílé všude okolo mě navozovala odpočinkovou náladu.

Asi poprvé v životě jsem viděla Sun Spa, kde se objednáte a oni vás připraví na pobyt na slunci. Byla to taková menší chatrč na pláži s informační cedulí o tom, jak silné je slunce v dané hodiny. Pak už jen stačilo si vybrat na pláži jednu z krásných “postelí” s nebesy dodávající resortu jakýsi pohádkový nádech.

One & Only má asi nejlepší fitness centrum, které jsem tu doposud viděla. Dotyková obrazovka při vstupu vás interaktivně seznámí s jeho možnostmi. Můžete tu mít vlastního trenéra…na oba dva byla radost pohledět. Samozřejmostí je nabídka malého občerstvení v podobě ovoce, ořechů či nějaké speciální limonády, které vám pomohou během cvičení. Jako osvěžení na závěr vám připraví jeden z jejich protein drinků. Rozhodně mě nejvíc překvapily boxovací pytle na pláži…ihned jsem je musela otestovat, ale v tom vedru to rozhodně nebyla žádná sranda.

A po pořádaném fitku si tělo žádá relax a lázně. Při pohledu na ně mě přecházel zrak. Obrovské prostranství s houpacími sítěmi a lehátka, kam se podíváš. Lázně Espa jsou jedny z největších lázní na Maledivách s více jak 10 místnostmi pro různé procedury. Poprvé jsem zde uviděla WATSU (WATer shiatSU), kde se provádí hluboká relaxace za pomocí cvičení ve vodě - kombinace masáže, jóga strechingu ve vodě o teplotě 36°C. Pomáhá uvolnit svalstvo, zlepšit cirkulaci i pohyblivost.

Miluji jógu, kterou zde cvičí v otevřeném bungalovu na vodě. Jen škoda, že jsem si neměla tolik času zůstat déle a zacvičit si při poslechu uklidňujícího moře.

Jako správná ženská jsem musela jít očíhnout i zdejší butik. Nádherné boty, šaty a šperky. Ceny už tak nádherné nebyly… 500 dolarů za šaty je jaksi mimo mojí ligu :)

Při projížďce na kole po ostrově jsem narazila na jednu raritu a to, že tento resort má asi jako jediný slanou “řeku” uprostřed ostrova. S místní průzračně modrou vodou to byl pohled k nezaplacení…no posuďte sami.

Ubytování na mě čekalo velkolepé, úžasné. Žádná malinká vilka, ale velmi prostorná vila s vysokými stropy, kde místnosti nic nerozdělovalo a celé to působilo jednotným a dech beroucím dojmem. Venku krásný bazén, lehátka s nebesy, závěsné sedačky, houpací síť. Klidně bych tu byla celý rok, ale asi bych se nedoplatila :)

Odpoledne jsme vyrazili na člunu k vedlejšímu ostrovu potápět se za želvami. Překvapila mě velká spousta různorodých ryb, které jsem zatím nikde neviděla. Už jsem ztrácela naději, ale nakonec kolem nás proplulo 10 želv s velkým klidem a cestou ukusovaly korály. To bylo zatím jedno z mých nejhezčích potápění.

Celkem se zde nachází 6 restaurací nabízející různorodé kuchyně jako například Japonskou, Středozemní a Arabskou.  Neměla bych zapomenout na vinný sklep Epicure, kde se nachází více jak 700 různých značek a okolo 4000 láhví vína.  Večeři nám přichystali v zahradě šéfkuchaře. Stoly byly rozmístěné mezi stromy, zeleninou a bylinkami, které si tam sami pěstují. Objednala jsem si grilovaného humra s fusion kokosovou omáčkou a nemohla jsem se toho nabažit. Ta kombinace chutí byla nepopsatelná.

Večer jsme zakončili drinkem v japonské restauraci a desertem. Na stůl jsme dostali zdejší specialitu. Byla to jedna velká hrouda ledu a v ní umístěné ovoce, zmrzlina, čokoláda, horké čokoládové trubičky a spousty dalších dobrot.

Ráno snídaně ve formě velkého bufetu a už jsem se musela chystat na odlet zpět do Malé. Tak zase někdy na viděnou One&Only Reethi Rah.