Doporučujeme

HOTELHOUSE.cz

Portál o hotelech, pensionech a spa resortech...

Letenky, tipy na cestování, golfová hřiště, restaurace, bary, kavárny a vinárny.

image_9728

Moje návštěva Four Seasons na Maledivách

Pokud máte dostatek peněz, potom vás čeká úžasná dovolená v tomto resortu v tropickém ráji zvaném Maledivy. Four Seasons Landaa Giraavaru nabízí spoustu věcí, co dělat, vidět, ochutnat a vše za skvělého přístupu personálu.

FS Landaa je první ze série luxusních resortů, kde jsem měla kompletní prohlídku. Už od letiště na mě udělal tento resort dojem. Většina luxusních resortů má na letišti svou vlastní “lounge”, kde se člověk nemačká s ostatními a navíc ho tu čeká perfektní servis v podobě kávy, čaje, chlazených nápojů, televize, pohodlných sedaček, soukromí a i nějaká svačina či snídaně pokud letíte ráno.

Po příjezdu na resort nás usadili v prostorné recepci a dali nám čerstvý kokos s kytičkou a vlhčený ubrousek s nádhernou vůní. Po chvilce povídání jsme se vydali na prohlídku resortu.

Po cestě jsme na bugyně dojeli až k lázním, které mají jednu část na pevnině a druhou ve vodních vilkách. Líbilo se mi, že resort má Ájurvéda zaměření - jak doktora, který během konzultace s vámi zjistí, jaký jste typ člověka a podle toho se pak například můžete stravovat v restauracích (jídla jsou označeny symboly, které určují pro jaký typ člověka je jídlo vhodné), také masáže a i jógu. V lázních se ozývá příjemné a uklidňující ooooommmmmm. Škoda, že nebyl čas zajít na jógu, protože ta mě poslední dobou dost baví.

Lázně na vodním prostranství jsou nádherné a mají 4 oddělené vilky, kde dané procedury probíhají. Moc se mi líbila vana na terase s výhledem na širé moře anebo masážní lehátka, kde při masáži sledujete skrze díru v podlaze moře a ryby, které pod vámi proplouvají.

Prohlídka pokračovala do vilek. Nejdříve jsme zavítali do plážových vilek, ale o těch až později, jelikož jednu jsem dostala i já a chtělo se mi dojetím brečet!

Vodní vilky měly terasu se sítí nad vodou a různými sedačkami či židlemi a vstupem do vody. Byly sice krásné, ale na tu moji neměly.

Landaa se může pochlubit nádherným barem na západní pláži zvaným Blu, což podle fotek pochopíte, proč se tak jmenuje. Vize různých odstínů modré společně s bílou a se vzdušnými prostory dokáže ohromit. Cinkání plíšků na provázkách to ohromení ještě umocní a pohled na bělostnou pláž to dokoná. Seděla bych tam celý den a popíjela ten ledový čaj, ale nemohla jsem…pokračovali jsme dál. Nevadí, večer se stejně vrátíme na večeři :)

U mola kousek od mořského centra se nachází restaurace v arabském stylu Al Barakat, která vytváří iluzi, jako byste byli na dálném východě. Všude vodní dýmky, typická architektura i nábytek a všude spousta lucerniček. Ty se mi líbily nejvíc. Přijdu do přízemí a wow - musím vyfotit, vyjdu do patra a ještě větší wow a zase beru foťák a pak na terasu, no a takhle jsem tam vydržela asi čtvrt hodiny. Museli si pro mě přijít, abychom mohli pokračovat dál J

No a nakonec dojemná chvíle v mojí vile. Před vilou bylo kolo s mými iniciálami. Otevřu modré dveře a tam je krásná vila a vedle ní obrovský bazén a ještě k tomu dvoupatrová venkovní konstrukce. Vešla jsem dovnitř a zasklily se mi oči. Říkala jsem si, že tohle přece nemůže být pravda, že to se nemůže dít mě. Musela jsem chvíli počkat a uklidnit se, otřít slzy dojetí, abych se mohla vrátit ke skupině.

Vyprovodila jsem ostatní ze své vily a musela jsem hned všechno vyzkoušet a otestovat. V pokoji jsem měla domácí dvě limonády a uvítací dopis. Super měkkou postel s krásnými nebesy. Venku houpací síť, kterou jsem hned zneužila a hned za ní průchod na pláž, kde byla další lehátka a slunečník. Musela jsem zavolat rodině a vše jim přes kameru ukázat.

Večer jsem se vystrojila do společenských šatů a bugyna mě vyzvedla před vrátky a zavezla mě zpět do restaurace a baru Blu. Jako předkrm jsem si dala sashimi a k hlavnímu jídlu panenku na pepři s bramborovou kaší ve tvaru kroket. Chutnaly ale jinak než naše české krokety :) Jako dezert jsem si objednala tiramisu v kouli, kde se skrývaly kousky želé, čoko kuličky a zdobil to plátek zlata. Přecpaná jsem se dokutálela na vodní bar a koukala na krmení žraloků.

Po návratu z baru jsem se ještě převlékla do plavek a šla si užít ten megabazén, zaplavat si, abych aspoň trochu vypotila tu večeři, a pak jsem si šla ještě zaběhat a zatančit radostí po pláži za doprovodu písničky Happy…kdyby mě někdo viděl, tak si asi bude klepat na čelo :) No a abych ten večer završila, tak jsem si dala lehárko v horní části venkovní konstrukce a užívala si výhled na moře a hvězdy.

Okolo druhé ráno jsem byla šťastná, když už jsem konečně mohla zalehnout do té nejměkčí postele, v jaké jsem kdy byla a při otevřeném okně za zvuku vln usínat.

Další den dopoledne jsme se pak vydali lodí šnorchlovat a poté k opuštěnému ostrovu, kde byl pro nás připraven soukromý piknik. Nádherný ostrůvek a celkový zážitek oběda na opuštěném ostrově se mi moc líbil!

Odpoledne před odjezdem jsem strávila na pláži, kde po příchodu dostanete chlazené vody a sprej s vodou na osvěžení a kde každou chvíli prošel někdo s nějakou dobrotou. Zde jsem objevila momentálně můj nejoblíbenější džus, co skvěle osvěží - mangový džus s mátou a medem. Miluji! Během 10 minut přišel jiný číšník a rozdával zmrzliny…tohle rozmazlování bych si nechala líbit častěji.

Pak rychle na chatku, užít si ještě trochu bazénu, zabalit si kufřík, převléknout se a šup letadýlkem zpět domů…škoda, že na Malé nebydlím v takové vilce, jako jsem bydlela tady….to by se hned žilo lépe.